911 Targa 4

fra kr. 2.240.175

Teknik | Konfigurer

911 Targa 4S

fra kr. 2.518.207

Teknik | Konfigurer

Tekniske Data
Akselafstand: 2.450 mm
Længde: 4.499 mm Højde: 1.288 mm
Oversigt over tekniske data
*Vigtig information

I øjeblikket sker omstillingen til modelår 2019 og til den helt nye europæiske målestandard for brændstofforbrug og udstødning – WLTP.
Denne model er endnu ikke færdigtestet eller endelig godkendt i forhold til de nye standarder og kan derfor ikke konfigureres som modelår 2019 endnu. Tekniske data og priser som vises, gælder for det udgående modelår 2018.

Modelinformation

911

Det drejer sig om alt. Om en målestok, man ikke kan pille ved. Om en sportsvogn, som er noget helt særligt. Og som har fascineret i flere generationer. Og står vores hjerter nær. Derfor kigger...

Læs mere

Konstruktion

Motor, undervogn, karosseri. I enhver komponent i 911 gemmer der sig mange års erfaring, tusindvis af ideer og et utal af udviklingstimer. Og der ville kunne skrives en bog om hver enkelt lille innovation. Men...

Læs mere

Letvægtskonstruktion

Hvis man vil vinde kampen mod uret og for en effektiv ydelse, må man ikke have nogen ballast med sig. Derfor er letvægtskonstruktion et andet nøgleprincip i 911. Men letvægtskonstruktion bliver...

Læs mere

Design 911 Targa

En legendarisk 911'er, en klassiker, en sportsvognsdrøm – ”Targa” har altid haft en helt særlig position hos Porsche. Da den blev konstrueret som sikkerhedscabriolet for 50 år siden, gav dens karakteristiske bøjle den karakter som designikon. Den i første omgang sølvfarvede Targa-bøjle blev erstattet af en sort i 1975. I dag kan du selv vælge, for bøjlen fås som ekstraudstyr også i sort (silkeglans). Den er stilskabende i begge varianter. Med 7. generation af det innovative fuldautomatiske tagsystem har vores ingeniører fuldendt ideen bag Targa på teknisk perfekt vis. Bøjlen med ”targa”-logo under sidegællerne og den elegant rundede bagrude giver 911 Targa 4-modellerne tidløs elegance. Det tekniske kendetegn er det standardmonterede firehjulstræk. For ekstra kørestabilitet, som også går igen i designet: med et 44 mm bredere karrosseri og det gennemgående lysbånd på bagenden. I lukket tilstand viser 911 Targa profilen fra 911’eren med komforten fra en coupé. Og når taget er åbent, er 911 Targa helt sin egen: et stilikon uafhængigt af modetrends og med masser af tradition – og endnu mere fremtid.

Læs mere

Indvendigt design

I en Porsches kabine gemmer der sig 60 års erfaring med at bygge sportsvogne. Det kan man mærke. På materialerne, der er behagelige og i en lækker kvalitet. Det kan man se. På det sportslige design. Og det udstråler...

Læs mere

En 911, to motorvarianter

911'eren er fra starten udviklet som rendyrket sportsvogn, og den første havde en ydelse på 130 hk. Men allerede i 1966 kom den første S-model med højere kompression på gaden. 911 S 2.0 Coupé...

Læs mere
Galleri