En 911, to motorvarianter

911'eren er fra starten udviklet som rendyrket sportsvogn, og den første havde en ydelse på 130 hk. Men allerede i 1966 kom den første S-model med højere kompression på gaden. 911 S 2.0 Coupé med 6-cylindret boxermotor havde en ydelse på 160 hk, og den var udgangspunkt for utallige racerbilsversioner af 911'eren.

Denne tradition følger 911’eren til den dag i dag. Med 6 cylindre, en slagvolumen på 3,0-liter og med 370 hk eller 420 hk i S-modellen.

Motorerne lever fuldt ud op til nutidens krav. For takket være turboladningen har de en højere ydelse, mens slagvolumenen og brændstofforbruget er lavere.

911 Carrera-modellerne og 911 Targa 4. Stor sportslighed har førsteprioritet med 911 Carrera-modellerne og 911 Targa 4. Turboladningen gør nemlig ikke bare motoren effektiv, den gør også ydelsen ekstremt potent. I tal: 370 hk. Det høje drejningsmoment på 450 Nm opnås allerede ved imponerende 1.700 omdr./min. Et løfte om en performance, som føreren direkte kan nyde godt af – over et stort omdrejningstalområde.

Standardudstyr i alle modeller: elektronisk regulering af støddæmpersystemet – Porsche Active Suspension Management (PASM). Endnu et bevis for, at det altid handler om performance med en 911'er – og selvfølgelig om maksimal komfort.

Basismodellerne er udstyret med 19" letmetalfælge. De er lige så markante som afgangsrørene – og lige så karakteristiske som den lyd, der kommer ud af dem.

Modelinformation